Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych i urządzeń wielofunkcyjnych do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 432526 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku , ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497200, 7497203, faks 085 7497209.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych i urządzeń wielofunkcyjnych do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, atramentów, kaset, bębnów, głowic drukujących, nośników informacji) do urządzeń biurowych, zwanych dalej materiałami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2A do niniejszej specyfikacji. Zgodnie z CPV - 30192113-6 Wkłady drukujące, 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Toner do fotokopiarek, 30234300-1 Płyty kompaktowe. Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2B do niniejszej specyfikacji. Zgodnie z CPV - 30121200-5 Urządzenia fotokopiujące..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.23.43.00-1, 30.12.12.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że zaoferowane równoważne materiały eksploatacyjne (dot. Części 1) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty odpowiednio: a) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych w postaci certyfikatu (zaświadczenia) niezależnego akredytowanego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, b) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych (tuszy) w postaci certyfikatu (zaświadczenia) niezależnego akredytowanego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, c) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych w postaci certyfikatu (zaświadczenia) niezależnego akredytowanego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, Dokumenty potwierdzające zgodność produktów z wymienionymi wyżej normami ISO, winny być wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości lub jednostkę badawczą oraz zawierać formularz z raportu wyników testów pomiaru wydajności, przeprowadzonych zgodnie z w/w normami. W przypadku braku powyższych, Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty zaświadczenia wystawionego przez producenta drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych, potwierdzające jakość oferowanych materiałów oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych. d) oświadczenie wykonawcy, że producenci oferowanych materiałów eksploatacyjnych, posiadają certyfikat ISO 9001:2000 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych, e) oświadczenie wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko, f) oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3. 3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 5. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia, musi to wykazać na Załączniku nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z usług podwykonawców w zakresie dwóch części Załącznik nr 5 należy wypełnić oddzielnie dla każdej części. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie własnymi siłami nie dołącza niniejszego oświadczenia. 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5) W zakresie Części 1 - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2A. 6) W zakresie Części 2 - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2B.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w zakresie CZĘŚCI 1: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy, w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 2. Warunki dokonywania zmiany Umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) wnioski o zmianę przekazywane są przez Strony, w formie pisemnej lub faksem z potwierdzeniem odbioru przez drugą Stronę faksem lub pocztą, 3) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy - należy podać w jaki sposób/ dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub/i konieczna dla wykonania Umowy, 4) wszelkie zmiany niniejszej Umowy dokonywane zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych będą mieć formę pisemnego aneksu, podpisanego przez dwie Strony, pod rygorem nieważności. W zakresie CZĘŚCI 2: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokona wyboru Wykonawcy, w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 2. Warunki dokonywania zmiany Umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) wnioski o zmianę przekazywane są przez Strony, w formie pisemnej lub faksem z potwierdzeniem odbioru przez drugą Stronę faksem lub pocztą, 3) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy - należy podać w jaki sposób/ dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub/i konieczna dla wykonania Umowy, 4) wszelkie zmiany niniejszej Umowy dokonywane zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych będą mieć formę pisemnego aneksu, podpisanego przez dwie Strony, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wup.wrotapodlasia.pl/Zamow_publ.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok, pokój nr 209 II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup w ramach: 1) projektu pn.Azymut nowe kwalifikacje w Łomży 2) projektu pn. Przedsiębiorczość przepisem na sukces, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, atramentów, kaset, bębnów, głowic drukujących, nośników informacji) do urządzeń biurowych, zwanych dalej materiałami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2A do specyfikacji. Zgodnie z CPV - 30192113-6 Wkłady drukujące, 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Toner do fotokopiarek, 30234300-1 Płyty kompaktowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.23.43.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2B do specyfikacji. Zgodnie z CPV - 30121200-5 Urządzenia fotokopiujące..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.