Białystok: Przetarg nieograniczony na druk i dostawę publikacji do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 315387 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku , ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497200, 7497203, faks 085 7497209.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na druk i dostawę publikacji do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 1 - druk i dostawa publikacji pt. Podlaskie Urzędy Pracy Wczoraj i Dziś. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa publikacji pt. Podlaskie Urzędy Pracy Wczoraj i Dziś w ramach projektu Promocja Rynku Pracy PO KL . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2A do specyfikacji. Zgodnie z CPV - 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy, Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 2 -druk i dostawa publikacji broszurowej Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa publikacji Zastosowanie testów psychologicznych w poradnictwie zawodowym na przykładzie badań Kwestionariuszem SES Morrisa Rosenberga i innych wybranych testów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2B do specyfikacji. Zgodnie z CPV - 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca zamierza skorzystać z usług podwykonawców w zakresie wszystkich dwóch części Załącznik nr 5 należy wypełnić oddzielnie dla każdej części. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie własnymi siłami nie dołącza niniejszego oświadczenia. 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie Części 1: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca Stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowana jest Umowa, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 5) dotyczyć one będą zmian teleadresowych Stron Umowy. 2. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) wnioski o zmianę przekazywane są przez Strony, w formie pisemnej lub faksem z potwierdzeniem odbioru przez drugą Stronę faksem lub pocztą, 3) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy - należy podać w jaki sposób/ dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub/i konieczna dla wykonania Umowy, 4) wszelkie zmiany niniejszej Umowy dokonywane zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych będą mieć formę pisemnego aneksu, podpisanego przez dwie Strony, pod rygorem nieważności. W zakresie Części 2: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 3) dotyczyć one będą zmian teleadresowych Stron Umowy. 2. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) wnioski o zmianę przekazywane są przez Strony, w formie pisemnej lub faksem z potwierdzeniem odbioru przez drugą Stronę faksem lub pocztą, 3) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy - należy podać w jaki sposób/ dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub/i konieczna dla wykonania Umowy, 4) wszelkie zmiany niniejszej Umowy dokonywane zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych będą mieć formę pisemnego aneksu, podpisanego przez dwie Strony, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wup.wrotapodlasia.pl/Zamow_publ.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
ul. Pogodna 22
15-354 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 22 15-354 Białystok Sekretariat - pokój 209.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część 1 - zakup finansowany w ramach projektu pod nazwą: Promocja Rynku Pracy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: druk i dostawa publikacji pt. Podlaskie Urzędy Pracy Wczoraj i Dziś.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa publikacji pt. Podlaskie Urzędy Pracy Wczoraj i Dziś w ramach projektu Promocja Rynku Pracy PO KL . Realizacja zamówienia nastąpi poprzez druk i dostawę do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego przedmiotu umowy w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2A do specyfikacji. Zgodnie z CPV - 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: druk i dostawa publikacji broszurowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa publikacji Zastosowanie testów psychologicznych w poradnictwie zawodowym na przykładzie badań Kwestionariuszem SES Morrisa Rosenberga i innych wybranych testów. Realizacja zamówienia nastąpi poprzez druk i dostawę do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego przedmiotu umowy w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2B do specyfikacji. Zgodnie z CPV - 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.